Eroski escull Terrassa per reinventar el format dels seus hipermercats

El nou model començarà a funcionar el 24 de setembte i serà més proper als clients

Publicat el 18 de setembre de 2009 a les 17:34
La cooperativa Eroski reinventarà el seu hipermercat de Terrassa a partir del proper 24 de setembre. No es tracta d'una remodelació de les instal·lacions, sinó del concepte. "Volem ser un espai més proper als nostres clients i amb personalitat pròpia" ha assegurat David Ledesma, Gerent de l'Eroski a Terrassa. El nou model "permetrà generar una experiència de compra única a partir del desenvolupament de diferents escenaris, amb una distribució més còmode". En aquest sentit, aquests escenaris es repartiran en quatre grans àmbits. En primer lloc, els productes frescos. "La nostra intenció és recrear una plaça de mercat, i volem incorporar nous productes, especialment locals". Destaca també la secció de la llar. "L'hem ampliat i agrupat tot el que els clients necessiten per casa seva". Com a tercer gran àmbit també hi haurà el de cura personal. I finalment tot allò relacionat amb el món dels neonats.

L'hipermercat de Terrassa serà, juntament amb el de Santander, l'únic a tot el territori espanyol que incorpori aquestes novetats. "No es tracta d'una prova pilot. Apostem pel canvi i hem escollit Terrassa per tirar-lo endavant". Ledesma ha apuntat les raons d'aquest canvi. "Han canviat les preferències dels nostres clients i a més, el nostre mercat s'està saturant. Per aquest motiu necessitem un canvi".

La transformació de l'hipermercat costarà 1,5 milions d'eros i estarà completament operatiu el pròxim dijous 24 de setembre.