Els futbolistes del Terrassa FC David López i Carlos Martínez han estat els protagonistes en la final estatal de la Copa de les Regions UEFA. La selecció de Catalunya s'ha imposat per 2 a 1 a Astúries, amb gols dels dos jugadors del Terrassa.
David López ha obert el marcador en els primers minuts de joc, amb una diana de falta directa. En la segona part Astúries ha empatat però Carlos, de penal, ha anotat el gol de la victòria poc després.
El porter del Terrassa Diego Gómez també ha format part de la convocatòria de la selecció catalana, igual com l'egarenc del Prat Óscar Sierra.
La selecció nacional accedeix així a la fase final, que es disputarà l'any vinent i on participaran les millors seleccions amateurs europees.
David López i Carlos dónen el títol a Catalunya
Esports
La selecció nacional derrota Astúries en la final de la Copa de les Regions UEFA
ARA A PORTADA
-
-
Societat Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa Redacció
-
Vida offline La comarca més exitosa de la selectivitat: tres de les cinc millors notes de Catalunya Gerard Mira
-
-
Societat Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat Redacció
Publicat el
08 d’abril de 2012 a
les 13:02
Et pot interessar
-
Esports
Albert Luque serà jutjat pel cas Rubiales
-
Esports
Els Dragons es traslladen de Terrassa a Badalona
-
Esports
Ja a la venda les entrades per al Terrassa - Alavés de Copa del Rei
-
Esports
L'Alavés, rival del Terrassa FC a la segona eliminatòria de la Copa del Rei
-
Esports
El Terrassa guanya per la mínima l'Albacete i passa a segona ronda de la Copa del Rei
-
Esports
Els missatges d'Albert Luque sobre Hermoso: «Espero que la vida li torni el que està fent a Rubiales»
