L'Egara lluitarà pel bronze europeu

El conjunt ratllat cau en la semifinal de la Copa d'Europa per un gol en el darrer minut

Publicat el 18 de febrer de 2012 a les 20:26
L'Egara està fent un bon paper a Hamburg. Foto: LaTorre

El Club Egara pot fer història en la Copa d'Europa d'hoquei sala masculí. L'equip ratllat, que disputa la competició per les renúncies de l'Atlètic i Club de Campo, jugarà aquest diumenge el partit per la tercera posició contra el Dinamo Elektrostal rus.

L'Egara ha caigut ha semifinals contra el HDM neerlandès per 3 a 4, amb un gol en l'últim minut. Beudeker ha avançat el HDM i Lluís Mercadé ha empatat. Van der Kamp ha anotat el segon abans del descans, però a la represa de nou Mercadé ha establert l'empat. De nou a remolc pel gol de Kranstauber, l'Egara ha insistit fins a empatar a tres mitjançant Guillem Fustagueras. Encara que els terrassencs han resistit fins al final, un gol de penal córner en el darrer minut ha acabat amb el somni d'arribar a la final.

En la fase de grups, on va aconseguir la classificació per a les semifinals, el conjunt ratllat va debutar amb un empat contra el Partille (3-3), va encaixar una derrota contra el Club an der Alster (7-3) i va sumar un triomf contra el Luzerner (4-2).