El Club Natació Terrassa prendrà part dissabte en el XLVII Trofeu Sant Jordi, quarta prova del XIV Circuit Català de Trofeus de Natació-Gran Premi Diputació de Barcelona, que es desenvoluparà a la piscina Josep Vallès del CE Mediterrani.
El CN Terrassa presentarà una convocatòria formada per cinc nedadores i quatre nedadors sota la direcció tècnica d’Eduard Vera. En l’apartat femení, intervindran Núria Michavila (800 m lliures), Elisabeth Arpal (100 m braça i 100 m lliures), Marta Morales (50 m papallona i 100 m lliures), Judith García (50 i 100 m esquena i 100 m lliures) i Sara Reyes (50 m papallona i 100 m lliures).
De la mateixa manera, en categoria masculina, competiran Adrià Muñoz (200 m papallona, 200 i 400 m estils i 1500 m lliures), Jordi Montoya (100 i 200 m papallona), Carles Faro (50 i 200 m braça i 200 m papallona) i Albert Puig (200 m estils, 1500 m lliures i 100 m papallona).
El Trofeu Sant Jordi es desenvoluparà en doble sessió de matí i tarda. La competició arrencarà a les 9.30 hores i es reprendrà a les 16.30 hores.
Carles Faro, setè en la classificació masculina
Després de tres proves del Circuit Català de Trofeus de Natació (Trofeu Alejandro López, Trofeu Ciutat de Terrassa i Trofeu CN Sabadell), Carles Faro ocupa la setena posició en la classificació masculina amb 4154 punts. Marc Sánchez, del CN Sabadell, encapçala la taula amb 4676 punts. Pel que fa a la classificació femenina, Carla Campo figura en sisena plaça amb 4280, mentre que Elisabeth Arpal és desena amb 4126. Melanie Costa, del CN La Salle Palma, lidera el rànquing amb 5163 punts.
Nou nedadors del Natació Terrassa seran al XLVII Trofeu Sant Jordi
Societat
Tindrà lloc aquest dissabte a la piscina Josep Vallès del CE Mediterrani.
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de juny de 2013 a
les 18:43
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
