La Biblioteca Pere Calders de Viladecavalls serà l'escenari, aquest dijous 6 d'abril, el primer llibre de l'escriptora i veïna de la població Lucena Fernández: "El color del azafrán".
L'obra recull un conjunt de 48 relats breus a cavall entre la ficció i la realitat, en els quals l'autora narra històries inesperades durant etapes de la seva vida.
L'autora, Lucena Fernández, ha estat finalista en diverses ocasions del Concurs de Relats Breus del Diari de Terrassa i ara presenta el seu llibre publicat per l'editorial Círculo Rojo.
A l'acte hi assistirà l'Alcaldessa de Viladecavalls, Cesca Berenguer, i el regidor de Cultura, Jesús Porres, entre altres representants del Consistori.
La vilacavallenca Lucena Fernández presenta «a casa» el seu primer llibre
Municipis
"El color del azafrán" és un conjunt de 48 relats breus
ARA A PORTADA
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
Publicat el
03 d’abril de 2017 a
les 18:27
Et pot interessar
-
Municipis
El Parlament aprova que els autocars tinguin el mateix descompte que els cotxes a la C-16
-
Municipis
Les cues quilomètriques per un camió bolcat a la C-55 obliguen a aixecar les barreres de la C-16
-
Municipis
Oberta al trànsit la C-58 a Vacarisses
-
Municipis
Retards de més d'una hora a la línia de Rodalies de Manresa per una avaria a l'estació de Vacarisses
-
Municipis
Sant Vicenç de Castellet acollirà la X Trobada d'estudiosos de Sant Llorenç del Munt i l'Obac
-
Municipis
La gestió forestal va ser clau perquè el foc no s'escampés per Sant Llorenç del Munt i l'Obac
