04
de setembre
de
2023, 15:20
Actualitzat:
15:43h
Des d'aquest dilluns, 4 de setembre, la línia a demanda L18 Flex, que connecta Les Martines amb el centre de Terrassa, amplia el seu horari en mitja hora a les franges de matí i tarda. Així, el servei estarà disponible de dilluns a divendres no festius en tres franges horàries: de 7.30h a 11h, de 13h a 15.30h i de 18h a 20h.
Es tracta d'una prova pilot que vol donar resposta a una petició veïnal que demanava cobrir aquestes franges, coincidint amb l'horari d'entrada i sortida d'escoles i instituts.
La L18 Flex és una línia a demanda que es va posar en funcionament l'octubre de 2022, gràcies a un acord de col·laboració entre l'Ajuntament, l'AMTU, TMESA i el gremi de taxistes de Terrassa. El nou servei ofereix l'oportunitat a 500 terrassencs de desplaçar-se al centre amb transport públic, tot sol·licitant el servei a través de l'app Flexitransport Catalunya o trucant al 900 696 566. Entre l'octubre de 2022 i el juliol de 2023 s'han fet 1.070 trajectes, transportant un total de 1.496 persones - un 72% dels viatges duien un passatger, un 18% dos, un 7% tres i un 3% quatre passatgers.
El servei va rebre, al mes de març, el premi a la Millor Iniciativa Municipal en Mobilitat que atorga la revista MobiliCat, editada per l'Associació de municipis per la Mobilitat i el Transport Urbà amb la col·laboració del Departament de Territori, l'ATM i Ferrocarris de la Generalitat.
Es tracta d'una prova pilot que vol donar resposta a una petició veïnal que demanava cobrir aquestes franges, coincidint amb l'horari d'entrada i sortida d'escoles i instituts.
La L18 Flex és una línia a demanda que es va posar en funcionament l'octubre de 2022, gràcies a un acord de col·laboració entre l'Ajuntament, l'AMTU, TMESA i el gremi de taxistes de Terrassa. El nou servei ofereix l'oportunitat a 500 terrassencs de desplaçar-se al centre amb transport públic, tot sol·licitant el servei a través de l'app Flexitransport Catalunya o trucant al 900 696 566. Entre l'octubre de 2022 i el juliol de 2023 s'han fet 1.070 trajectes, transportant un total de 1.496 persones - un 72% dels viatges duien un passatger, un 18% dos, un 7% tres i un 3% quatre passatgers.
El servei va rebre, al mes de març, el premi a la Millor Iniciativa Municipal en Mobilitat que atorga la revista MobiliCat, editada per l'Associació de municipis per la Mobilitat i el Transport Urbà amb la col·laboració del Departament de Territori, l'ATM i Ferrocarris de la Generalitat.