La CUP satisfeta de les dades de participació que frega el 60% a la ciutat, esperen mantenir el seu únic regidor, Marc Medina a la Societat Coral Amics de les Arts des d'on segueixen la nit electoral. A la seu del partit socialista, esperen també l'escrutini per saber si la ciutat haurà respost, o no, a la crida de l'alcaldable Alfredo Vega a fer-li confiança.
Una de les grans incògnites és quin paper jugarà el partit de Jordi Ballart, Tot per Terrassa, que segueix la nit a la Sala Born, al carrer de la Rasa amb càtering i copes de cava preparades per la victòria que desitgen. També al carrer de la Rasa, i a tocar del partit de Ballart, hi ha ERC-MES que espera aconseguir sobrepassar el PSC a la ciutat, després de quedar-se a menys d'un 5% de vots a les eleccions generals.
Des de la seu de Terrassa en Comú, aspiren a liderar el canvi, que durant tota la campanya han defensat per garantir un govern alternatiu a la ciutat. L'actual primera força de l'oposició, podria veure's ressentida per la divisió amb Podem, ICV i EUiA que es presenten amb coalició de forma separada. A Junts per Terrassa, estan pendents de la confiança que haurà donat la ciutat al cap de llista, Lluís Puig, exiliat a Brussel·les.
[municipals2019]MUN08279[/municipals2019]
Resultats eleccions europees:
[euro2019]MUN08279[/euro2019]
[municipals2019]CA09[/municipals2019]
[municipals2019]ES[/municipals2019]
[municipals2019]PR08[/municipals2019]