Van observar com una persona corria darrera un jove carretera de Montcada avall. Abans que els aturessin un d'ells va cridar que l'individu que era perseguit li havia entrat a robar a casa seva. Eren gairebé les sis de la tarda del passat dilluns.
Els agents van poder interceptar uns metres més enllà al presumpte lladre. En la correguda però un dels policies va caure i es va fer mal en un dels genolls. Aleshores no se'n va adonar però quan va arribar a prefectura, l'agent va veure com no tenia l'arma de defensa reglamentària.
Mentre una dotació fitxava el causant de tot l'enrenou, l'agent que havia perdut la porra va tornar al lloc dels fets. Va ser gràcies a les càmeres de seguretat de la benzinera que va poder veure com un vehicle havia estacionat en veure l'arma i l'havia agafat. En passar les dades de la matrícula no van trobar cap telèfon de contacte però si l'adreça on residia el conductor. Així que la patrulla va anar cap allà per tal de reclamar-li que tornés la defensa.
Un cop localitzat, l'home va portar la defensa policial a prefectura i va alegar que l'havia vist al terra sota el seu vehicle i que per això l'havia recollit.
A la recerca de l'arma defensiva perduda
Un agent de policia perd la porra mentre detenia un lladre
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de març de 2013 a les 19:20
Et pot interessar
-
Societat Milers de persones gaudeixen de la Festa Major de Terrassa 2025
-
Societat Presó pel veí de Terrassa que volia matar Pedro Sánchez
-
Societat Extingit l'incendi agrícola del Pla del Bonaire
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Terrassa
-
Societat Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang
-
Societat Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves