Accident amb ferits a la carretera C-58 a Terrassa

Una topada frontal entre dos vehicles, un turisme i un camió, ha provocat retencions durant més de dues hores en sentit Manresa

Publicat el 25 de febrer de 2014 a les 17:50
El conductor del vehicle ha quedat ferit lleu Foto: Cristóbal Castro

A les quatre de la tarda d'aquest dimarts, s'ha hagut de donar pas alternatiu a la C-58 a Terrassa a causa d'un accident al punt km 22-23. Ha estat a l'alçada del pont de Can Trias, just a la cruïlla on es permet girar per agafar el trencall de la carretera vella de Viladecavalls, en una recta amb continua al mig. Els motius de l'accident, encara es desconeixen. A dos quarts de sis de la tarda, s'han pogut obrir els dos carrils però encara se circula amb dificultat.

Ha estat necessària la presència d'un helicòpter i de quatre ambulàncies. Les cues han arribat al nucli urbà, per un costat, i a la benzinera de l'autovia de La Bauma per l'altra provocant retencions de més de dos quilòmetres.

Segons informen Mossos d'Esquadra en l'accident hi ha hagut dos vehicles implicats, un camió i un turisme. Com a conseqüència del xoc hi ha hagut un ferit lleu. 

Aquesta tarda s'ha produït un accident a la C-58, al seu pas per Terrassa Foto: Joan Manel Oller

Actuació dels Bombers i el SEM en l'accident Foto: Cristóbal Castro

Estat en què ha quedat el vehicle Foto: Cristóbal Castro