Dilluns a la tarda es va produir una forta col·lisió entre dos vehicles que circulaven pel carrer de Ramon y Cajal, al seu pas per Miquel Vives. Com a resultat el Servei d'Emergències va haver de traslladar a un dels conductors a Mútua perquè fos atès de diversos traumatismes. L'altre conductor, una dona d'uns 25 anys que es queixava de dolors a les cervicals, va dir als agents que aniria a urgències pel seu propi peu.
Ambdós cotxes van quedar immobilitzats mecànicament i va caldre la grua municipal per poder retirar-los de la via pública. Així mateix, la unitat va realitzar les proves d'alcoholèmia als dos conductors, un dels quals va donar positiu per 0,29 MG/L.
Accident de trànsit amb ferits
Col·lisió frontal entre dos vehicles al carrer de Ramon y Cajal
ARA A PORTADA
-
«Estàvem desesperats»: com «El Contenidor» va salvar una fundació per nens amb discapacitat i sense família Laura Vilalta
-
-
Els metges, en alerta per l'auge dels antivacunes: «En molts casos hi ha negocis al darrere» Gerard Mira
-
Mapa | On és més barata la benzina a Catalunya? Consulta els preus de totes les estacions Roger Tugas Vilardell
-
Publicat el
07 d’agost de 2012 a
les 19:20
Et pot interessar
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
-
Societat
Terrassa prohibeix l'adopció de gats negres fins que passi Halloween
-
Societat
Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes
