El Servei Català de Trànsit (SCT) ha informat que ahir a la nit es va produir un accident mortal de trànsit a la C-58, al punt quilomètric 9,1 al terme municipal de Badia del Vallès (Vallès Occidental). Els Mossos d'Esquadra van rebre l’avís del sinistre passat dos quarts d'onze.
Un vianant, que encara està pendent de ser identificat, va morir atropellat al carril esquerre quan creuava aquesta autopista.
En el sinistre hi van treballar 6 patrulles de Mossos d’Esquadra, dotacions de Bombers de la Generalitat i 2 unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de març de 2012 a les 11:48
Et pot interessar
-
Societat Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
-
Societat L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
-
Societat L'Ajuntament millorarà l'accessibilitat de cinc encreuaments de Terrassa
-
Societat On refrescar-se a Terrassa? El parc urbà que travessa la ciutat com un riu verd
-
Societat L'Ajuntament netejarà i desbrossarà un tram urbà del torrent Mitger aquesta la tardor