Aquest dijous 3 d’abril a l’Hospital de Terrassa tindrà lloc l’acte anual de reconeixement i agraïment al voluntariat del Consorci Sanitari de Terrassa. Després de donar la benvinguda als assistents, dos voluntaris de dinamització de la Unitat de Convalescència del CST explicaran la seva experiència i seguidament s’oferirà la conferència “Faig voluntariat o sóc voluntari? Quan el voluntariat és de temps residual o es porta a l’ADN” a càrrec d'Eduard Sala Paixau.
També hi haurà els voluntaris d’Acció Gent Gran, de Càritas, de la Creu Roja de Terrassa, de Justícia i Pau, d’Oncolliga, i de l’Associació Martin Luther King així com els voluntaris del Consorci Sanitari de Terrassa.
El servei del voluntariat del CST ha presentat recentment el balanç del seu primer any d’activitat des de la seva posada en marxa el gener de 2013. A finals del 2012, es va encarregar a Lydia González, treballadora social, la coordinació d’un nou grup de voluntariat del CST. En aquest sentit, es va posar en marxa una campanya per atreure voluntaris pròpiament del CST amb l’objectiu d’ampliar les activitats i les unitats on ja s’estava treballant i, alhora mantenir la coordinació amb entitats que ja col·laboraven amb el CST com són Acció Gent Gran, Associació Martin Luther King, Càritas Terrassa, Creu Roja Terrassa, Justícia i Pau i Oncolliga.
En aquest primer any d’activitat, el voluntariat CST ha donat servei a l’Hospital de Terrassa: a l’àrea de Pediatria, de Cures Pal·liatives, de Convalescència, de Geriàtria d’Aguts i de Psiquiatria així com al CAP Terrassa Nord i al CAP Sant Llàtzer, a Psiquiatria. Actualment el servei de voluntariat compta amb un total de 73 voluntaris i disposa de 3 tallers per a la seva formació; de geriatria, de psiquiatria i unitat de cures pal·liatives.
Acte de reconeixement al voluntariat del Consorci Sanitari de Terrassa
Societat
Els 73 voluntaris han donat servei a l'Hospital de Terrassa així com al CAP Terrassa Nord i al CAP Sant Llàtzer, i a Psiquiatria
ARA A PORTADA
Publicat el
02 d’abril de 2014 a
les 18:37
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
