La vicepresidenta de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), Núria Llorach, ha dit que La Marató de TV3 d'enguany, el 20 de desembre i dedicada a la Covid-19, serà "eminentment digital", no podrà comptar amb les quatre seus telefòniques i per primer cop en 28 anys el donatiu telefònic "no podrà ser el principal", sinó que s'hauran de fer els donatius des dels ordinadors, dispositius mòbils i l'aplicació Bizum.
Una altra diferència d'aquesta Marató serà que l'organització no esperarà a finals de març per a la convocatòria pública de projectes de recerca, sinó que el mateix 21 de desembre sortirà la convocatòria pública "perquè és imprescindible que aquests diners arribin als investigadors" i es pugui millorar el pronòstic de la malaltia.
En la darrera comissió de control de la legislatura a la CCMA, Llorach ha detallat que la pandèmia impedirà aquest any tenir les seus telefòniques de voluntaris a la Fira de Barcelona, l'Auditori del Palau de Congressos de Girona, la Universitat de Lleida i el Port de Tarragona, de manera que la recollida de donatius es farà digitalment. Ha concretat que estarà disponible l'aplicació Bizum amb el número 33 333 i el telèfon habitual 900 21 5050, "que no el respondran 2.500 voluntaris habituals des de les seus, sinó 500 voluntaris fent aquesta feina a casa".
Llorach ha demanat a tots aquells que han participat altres anys com a voluntaris des de les seus físiques, que aquella jornada i durant els dies previs ajudin la Marató difonent la convocatòria, per exemple, des de les seves xarxes socials.
La realitzadora d'El matí de Catalunya Ràdio, Laura Rosel, la presentadora del TN Migdia i directora dels últims programes especials sobre la Covid-19, Raquel Sans, la periodista Mònica Terribas i el director i presentador d'El Món a RAC1, Jordi Basté, seran els encarregats de conduir aquest 20 de desembre la Marató de TV3, dedicada a la Covid-19. Roger Escapa donarà el tret de sortida a aquesta edició des d'El suplement de Catalunya Ràdio.
[plantillacoronavirus]
Així es podrà col·laborar amb la Marató de TV3 contra la Covid-19
La iniciativa solidària no esperarà a finals de març per a la convocatòria de projectes, que es farà aquest desembre
ARA A PORTADA
-
-
Dos anys del 28-M: com estan les quatre capitals del país? D. Cobo / B. Surroca / À. Llobet / A. Ramos
-
Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat Anna Mira Perich
-
Quines poblacions de Catalunya es beneficiarien del tren orbital que planteja el Govern? Anna Mira Perich
-
Publicat el 04 de desembre de 2020 a les 19:20
Et pot interessar
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental
-
Societat Comencen les obres per millorar la connexió entre la B-40 i l'A-2
-
Societat Així són faves del Vallès, el nou producte singular de les comarques de Barcelona
-
Societat Polèmica pel gir ultracatòlic d'una escola de Terrassa
-
Societat Terrassa ofereix 29 casals d'estiu per a joves i infants
-
Societat L'Ajuntament de Terrassa insisteix en evitar el tancament de línies d'I3 pel curs escolar 2025-26