La vaga prevista a la sanitat concertada pel 3, 4 i 5 d'abril queda ajornada als dies 18, 19 i 20 de juny. Els sindicats convocants, CCOO, UGT i SATSE han decidit endarrerir la protesta davant la convocatòria de la mesa de negociació del conveni del sector.
Les noves dates de convocatòria, doncs, queden supeditades a les negociacions que es facin en el marc d'aquest espai de negociació.
Els sindicats han valorat, a través d'un comunicat, que la convocatòria representa el reconeixement del conveni com "l'únic instrument legítim" per establir les condicions laborals dels treballadors del sector. CCOO, UGT i SATSE també asseguren que tenen "ànim de trobar solucions".
Polèmica amb Metges de Catalunya
Aquests tres sindicats havien justificat la convocatòria de vaga per la firma d'un acord entre les patronals del sector i el sindicat Metges de Catalunya, que consideren fora de conveni.
El conveni de la sanitat concertada (SISCAT) afecta 50.000 treballadors i es va renovar el novembre, amb la firma dels sindicats majoritaris tot i les reticències de Metges de Catalunya. CCOO, UGT i SATSE entenen que l'acord entre aquest sindicat i les patronals suposa un risc pels increments retributius, la reducció de jornada i l'equiparació entre els professionals de l'atenció primària i hospitalària.
Ajornada la vaga a la sanitat concertada
Societat
CCOO, UGT i SATSE desconvoquen l'aturada prevista pels dies 3, 4 i 5 d'abril i la programen pels dies 18, 19 i 20 de juny
ARA A PORTADA
-
-
Política Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat Redacció
-
Successos Desarticulen una organització que fabricava i distribuïa medicaments veterinaris sense autorització en un laboratori a Terrassa ACN
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Publicat el
02 d’abril de 2019 a
les 20:15
Et pot interessar
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
