El nedador del Club Natació Terrassa Àlex Ramos va finalitzar en quart lloc en categoria júnior en el Campionat de Catalunya d’Aigües Obertes Open que va celebrar-se el cap de setmana passat a l’Estany de Banyoles.
La cita era també el campionat estatal. Ramos va aturar el crono en 1h30’13”, en una prova que va dominar Pablo Pedrosa, del CN Sabadell, que va penjar-se l’or amb 1h26’17”. Van completar el podi Pau Curtu, també del Sabadell, plata amb 1h26’33”, i Marc Ponce, del CN Sant Andreu, bronze amb 1h29’44”. La marca assolida va situar Ramos en dotzena posició en el Campionat d’Espanya.
El CN Terrassa va presentar tres nedadors més a aquesta competició, tots tres de categoria màster, que van completar la prova de 3.000 metres. Mario Guillén va proclamar-se campió de Catalunya en la categoria +30 amb un registre de 36’59”, temps que li va proporcionar també el subcampionat d’Espanya. Al seu torn, Jordi Martí va ser quart d’Espanya i cinquè de Catalunya en la categoria +45 amb 41’48”, mentre que Francisco Utrera va ser novè de Catalunya en la categoria +50 amb 56’34”.
Àlex Ramos, quart júnior en el Campionat de Catalunya d’Aigües Obertes
Mario Guillén, subcampió d’Espanya i campió de Catalunya en categoria màsters +30
ARA A PORTADA
-
-
L'Ajuntament de Terrassa insisteix en evitar el tancament de línies d'I3 pel curs escolar 2025-26 Redacció
-
-
L'ONG Oberts al Món celebra 20 anys de cooperació a Guatemala amb un concert solidari de jazz Redacció
-
Arriba l'acte de lliurament dels premis de la 44a edició del Concurs BBVA de Dibuix Escolar Redacció
Publicat el 23 de juny de 2015 a les 16:03
Actualitzat el 23 de juny de 2015 a les 16:15
Et pot interessar
-
Societat Història i arquitectura es donen la mà a la Fira Modernista de Terrassa
-
Societat Presenten la Fira Pirata de les Illes perdudes del Roc Blanc a Terrassa
-
Societat La immigració és el principal factor del creixement d'habitants a Terrassa
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any