La Cecot, l'Ajuntament de Matadepera i la Fundació Patrimoni Natural han signat un conveni de col·laboració per tal de preservar l'entorn natural del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, i donar suport a les accions de solidaritat i benestar social en l'àmbit de la sostenibilitat que impulsa la Fundació. El conveni també el subscriuen l'Associació de Bombers Voluntaris de Matadepera, l'Agrupació de Defensa Forestal de Matadepera i l'Associació del Grup d'Intervenció de l'ADF de Matadepera, com a membres de la Fundació.
"En un context d'emergència per sequera, com l'actual, la col·laboració publicoprivada pot ser un bon aliat per incrementar la seguretat als boscos i ajudar a la preservació d'incendis", ha declarat el president de Cecot, Xavier Panés.
El conveni ha estat propiciat per l'Ajuntament de Matadepera, amb l'alcalde Guillem Montagut al capdavant, a qui Panés ha agraït la preocupació municipal per la preservació de l'entorn natural del Parc. Una preocupació que "s'ha de transformar en accions concretes", segons el president de la patronal.
Pel que fa a la Fundació Patrimoni Natural, la seva tasca en projectes de protecció i gestió natural encaixa amb accions ja posades en marxa per empreses del territori, i Cecot es compromet a donar difusió d'aquests a totes les associades a la patronal, posar-les en contacte i aconseguir donacions de fons a l'entitat.
Aliança a tres per a la preservació de l'entorn del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac
Cecot, l'Ajuntament de Matadepera i la Fundació Patrimoni Natural signen un conveni de col·laboració
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de febrer de 2024 a les 17:16
Et pot interessar
-
Societat Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
-
Societat L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
-
Societat L'Ajuntament millorarà l'accessibilitat de cinc encreuaments de Terrassa
-
Societat On refrescar-se a Terrassa? El parc urbà que travessa la ciutat com un riu verd
-
Societat L'Ajuntament netejarà i desbrossarà un tram urbà del torrent Mitger aquesta la tardor