La cruïlla del carrer de Menéndez y Pelayo i el passeig de Joan Miró, al barri del Cementiri Vell, canviarà de configuració, ja que l’Ajuntament està realitzant els treballs per millorar l’accessibilitat i la seguretat viària.
Aquests treballs, que tenen una durada prevista de 2,5 mesos, afecten les cruïlles del passeig de Joan Miró amb els carrers de Miquel Servet i de Menendez Pelayo. Les obres consisteixen a ampliar les voreres, executar dos passos elevats al passeig de Joan Miró i renovar la senyalització horitzontal.
L’objectiu final és facilitar la mobilitat dels vianants i reduir la velocitat dels vehicles al pas per la zona per millorar, d’aquesta manera, la seguretat viària.
Aquestes obres formen part del projecte de "Millora de mobilitat i pavimentació a diferents espais de la ciutat. Lot 5", que també contempla la reparació de la calçada del tram final del carrer del Torrent de les Monges, situat a la urbanització de la Font de l’Espardanyera. Els treballs van a càrrec de l’empresa Iseova S.L., amb un pressupost d’adjudicació de 52.293,42 euros.
Pavimentació de carrers a dos polígons industrials
D’altra banda, i pel que fa a la pavimentació de carrers als polígons industrials, aquesta setmana han començat els treballs al Camí de Can Farcan, situat al Polígon Industrial Els Bellots, i abans d’acabar el mes s’iniciarà l’asfaltat del carrer de Cerdanya, al polígon industrial Nord.
Les obres consisteixen a reforçar i renovar l’asfalt de les zones més deteriorades, així com també a reparar els pous o embornals enfonsats en l’àmbit de treball, i pintar la senyalització horitzontal afectada.
Ambdues actuacions formen part del projecte "Millora de paviments de 4 carrers dels polígons industrials de Terrassa", que té per objectiu millorar la seguretat viària. El termini d’execució és d’entre dues i tres setmanes. El pressupost d’adjudicació és de 91.209,08 euros i l’empresa que realitza els treballs és Asfaltos Barcino S.L.
Aquests són els canvis que es faran als carrers del Cementiri Vell
Societat
Es construiran dos passos elevats al passeig de Joan Miró
ARA A PORTADA
-
-
Successos Dues persones denunciades i 25 identificades a Terrassa en un dispositiu contra l'incivisme al barri de Sant Pere Nord Redacció
-
Societat Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu Redacció
-
-
Vida offline La comarca més exitosa de la selectivitat: tres de les cinc millors notes de Catalunya Gerard Mira
Publicat el
22 de setembre de 2019 a
les 16:00
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
