Segons informa el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC), aquest dimecres hi ha un avís per fred que afecta gran part de Catalunya, si bé poc a poc el termòmetre s'anirà recuperant.
La temperatura mínima pujarà lleugerament en general, si bé localment quedarà semblant al terç nord, mentre que la màxima pujarà lleugerament, i localment moderadament.
La temperatura mínima oscil·larà entre -10 i -5 ºC al Pirineu i al Prepirineu, tot i que localment serà més baixa a la Cerdanya i més alta a la Val d'Aran, entre -4 i 1 ºC al prelitoral nord i a la depressió Central, localment més baixes a l'est, entre -2 i 3 ºC a la resta del prelitoral i al litoral nord i entre 1 i 6 ºC a la resta del litoral. La temperatura màxima es mourà entre 3 i 8 ºC al Pirineu, entre 5 i 10 ºC al Prepirineu i a la depressió Central, entre 9 i 14 ºC a la resta del país, tot i que localment serà més alta a l'extrem sud.
Cel molt ennuvolat en general al llarg de tota la jornada, amb nuvolositat menys abundant fins al matí a l'extrem nord-est. Al vessant nord del Pirineu la nuvolositat serà més compacta i el cel romandrà cobert o molt ennuvolat durant tot el dia.
Avís per fred per aquest dimecres
Seguiran les temperatures baixes a l'espera del canvi de temps progressiu
Ara a portada
Publicat el 13 de febrer de 2018 a les 20:00
Et pot interessar
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any
-
Societat La fira de vins «El Vapor del vi» celebra la primera edició a Terrassa