La terrassenca Carme Busqueta ha guanyat un concurs europeu de blogs, en la categoria Any Europeu de l'Envelliment Actiu. Ha estat el segon àmbit amb més blogaires participants, en concret, hi ha hagut 39 candidatures. El jurat va descobrir molts projectes que s'estan realitzant entorn de l'envelliment actiu. Però per la seva originalitat en l'enfocament, per la capacitat de comunicar i per la qualitat del contingut, ha atorgat la màxima puntuació a Persones grans i relacions intergeneracionals, de Carme Busqueta.
Els guanyadors rebran un diploma virtual i viatjaran a Brussel·les amb un programa d'activitats del 13 al 15 de juny de 2012.
Les Institucions Europees a Espanya (Comissió Europea i Parlament Europeu) i l'Ambaixada de Dinamarca a Espanya van llançar a principis d'aquest any la tercera edició del concurs de blogs Espai Europa. L'acolliment en aquesta edició ha estat excepcional ja que han participat 200 blogaires repartits entre les cinc categories del concurs.
ARA A PORTADA
-
Política Terrassa invertirà prop de 10 milions d'euros per modernitzar els equipaments educatius Redacció
-
-
Política Terrassa constitueix les dues primeres comunitats energètiques per abastir 150 famílies Redacció
-
-
Successos Dues persones denunciades i 25 identificades a Terrassa en un dispositiu contra l'incivisme al barri de Sant Pere Nord Redacció
Publicat el
08 de maig de 2012 a
les 19:12
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
