Correus inaugura la sucursal 4 al carrer Ricardo Caro

Donarà servei als barris de Ca n'Anglada, Vallparadís, Plaça Catalunya-Escola Industrial, Cementiri Vell i Antic Poble de Sant Pere

Publicat el 27 de setembre de 2009 a les 19:55
Correus ha posat avui en funcionament la sucursal 4, ubicada al número 66 del carrer Ricardo Caro, i també la nova unitat de repartiment, al carrer Mossèn Pursals 30.

Es tracta del sisè punt d'atenció al públic que la companyia postal posa en marxa a Terrassa i donarà servei als veïns dels barris de Ca n'Anglada, Vallparadís, Plaça Catalunya-Escola Industrial, Cementiri Vell i Antic Poble de Sant Pere.

El president de Correu, Sixto Heredia, i l'alcalde, Pere Navarro, han inaugurat aquest dissabte al matí les noves instal·lacions, que tenen una superfície de 257 metres quadrats i han suposat una inversió d'1.002.000 euros.

Com la resta de sucursals, la nova oficina tindrà un horari d'atenció al públic de 8.30 a 20.30 hores de dilluns a divendres i de 9.30 a 13.00 hores els dissabtes.

En aquesta nova sucursal els clients els clients també podran comprar embalatges ecològics o sobres prefranquejats, recarregar el mòbil, enviar diners en minuts a qualsevol part del món o pagar els rebuts del gas, telèfon i electricitat.

“Correus ha fet un gran esforç per a millorar els seus serveis i per potenciar la seva xarxa, que actualment està en unes condicions immillorables”. El president de l'empresa pública, Sixto Heredia, s'ha mostrat satisfet per la xarxa d'oficines de Terrassa i ha apuntat que s'han invertit 6,2 milions d'euros en els darrers anys per tal de multiplicar per tres les seus a la ciutat.

I és que, segons ha apuntat l'alcalde, Pere Navarro, “tot i que el servei sempre pot millorar, s'ha complert l'objectiu d'obrir una oficina a cada districte”. Encara resta pendent, però, l'obertura d'una oficina al Districte cinquè.

Al desembre del 2007 entraren en funcionament les sucursals 2 i 3, que donen servei als barris de Can Palet i Sant Pere Nord, respectivament. Al novembre de 2008 es va reobrir la seu central, a la plaça Mossèn Cinto, després de la seva reforma i es va crear la sucursal 5 a l'avinguda d'Àngel Sallent.

Correus ha llogat de nou, d'altra banda, el local del número 30 del carrer Mossèn Pursals, que ja havia estat utilitzat provisionalment durant les obres de reforma de la seu central. Es tracta de la unitat de repartiment número 3 de Terrassa.