Nombroses trucades van alertar la Policia Municipal que hi havia un grup de joves trencant vehicles, ampolles i tirant contenidors a la zona sud de Ca n'Anglada. Al mateix passava amb un altre grup a la zona del carrer del Duero.
Diverses unitats es van personar al lloc i van localitzar a una quinzena de nois creuant el pont de l'avinguda del Vallès i una altra desena al carrer Duero. Segons van esbrinar les dotacions, sembla que tots dos grups tenien intenció d'esbatussar-se entre ells i que volien traslladar la discussió a l'estació de l'Est de Renfe. Davant d'aquesta amenaça, es va avisar també als Mossos d'Esquadra per tal de reforçar la seguretat.
Els agents van procedir a la identificació de tots els joves, molts dels quals tenien antecedents, tot i que en cap constava un requeriment pendent. La Policia els va deixar marxar però abans va ordenar que es dissolessin en petits grups.
En la batuda per la zona, els agents van interceptar quatre ganivets de pernil, un ganivet de tallar carns de 35 centímetres de fulla i dos punxons clavats al terra. Tots ells van ser recollits i dipositats a Prefectura. Així mateix, Eco-Equip va ser avisat per tal que netegés la zona de restes d'ampolles de vidre i perquè recollissin els contenidors de vidre escampats.
Cotxes, contenidors i vidres trencats en una baralla multitudinària
Mossos d'Esquadra i Policia Municipal van identificar una vintena de joves armats amb ganivets de tota mena
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de gener de 2013 a les 18:45
Et pot interessar
-
Societat Milers de persones gaudeixen de la Festa Major de Terrassa 2025
-
Societat Presó pel veí de Terrassa que volia matar Pedro Sánchez
-
Societat Extingit l'incendi agrícola del Pla del Bonaire
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Terrassa
-
Societat Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang
-
Societat Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves