Els fets s'han produït aquest dimarts a les vuit del vespre a Ca n'Anglada. Els agents policials rebien una trucada d'un particular, que explicava que havia estat agredit i amenaçat per una altra persona. El requirent havia cridat l'atenció a un nen per haver trencat les plantes del jardí, fet que va desencadenar una discussió amb el pare del menor que, segons sembla, el va empentar.
El pare considerava que, en tot cas, les queixes s'haurien d'haver dirigit a ell i no al seu fill. El requirent no va patir cap lesió i cap de les dues parts va presentar denúncia.
Del món vegetal al món animal
Societat
Una persona crida l'atenció a un nen per haver trencat les plantes d'un jardí i el pare del menor l'amenaça i l'empenta
ARA A PORTADA
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
-
Societat Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats Redacció
-
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
Publicat el
25 de juliol de 2012 a
les 16:30
Et pot interessar
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
