La matinada de diumenge, una dotació policial mentre realitzava el servei de patrullatge va observar com una noia estava orinant a la via pública. Aquesta, en adonar-se que els agents l'havien vist, va pujar ràpidament al vehicle que l'estava esperant al costat i van posar-lo en marxa.
Els agents van poder aturar el cotxe amb l'objectiu d'interposar una denúncia contra la noia per incomplir l'ordenança municipal. Però van veure que el conductor del vehicle presentava símptomes clars d'estar sota la influència de l'alcohol. D'aquesta manera se li va realitzar la prova orientativa i va donar un resultat de 0,49MG/L. A més, en verificar les seves dades també van poder comprovar que no tenia permís de conduir.
Per aquest motiu es va donar avís a Egarvia per procedir a immobilitzar el vehicle i es va realitzar una denúncia administrativa per alcoholèmia sobre el conductor i una denúncia per orinar a la via pública sobre la noia.
Denunciada per orinar al carrer
La Policia Local també denuncia el seu acompanyant per conduir ebri
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de febrer de 2012 a les 20:00
Et pot interessar
-
Societat Presenten la Fira Pirata de les Illes perdudes del Roc Blanc a Terrassa
-
Societat La immigració és el principal factor del creixement d'habitants a Terrassa
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any
-
Societat La fira de vins «El Vapor del vi» celebra la primera edició a Terrassa