Agents de la Policia de la Generalitat-Mossos d’Esquadra de l’Àrea Regional de Trànsit de la Regió Metropolitana Nord van denunciar el passat 24 de gener una dona de 40 anys d’edat, de nacionalitat espanyola i veïna de Bellaterra per un presumpte delicte contra la seguretat viària per conduir sota els efectes de l’alcohol.
Els fets van tenir lloc el mateix dia 24 de gener al municipi de Sant Cugat de Vallès, on els agents es trobaven realitzant un control preventiu genèric a les 13 hores a una carretera interurbana, la B-30, d’accés a la població. El vehicle de la dona denunciada va ser seleccionat, ja que duia la ITV caducada des de feia més d’un any. Els agents van decidir, a més, realitzar un control d’alcoholèmia que va donar un resultat de ser 1,23 Mg/l, taxa que quadruplica el límit permès.
Es dona la circumstància que al seient posterior viatjava una menor de 7 anys, filla de la conductora. Les diligències s’han presentat al jutjat en funcions de guàrdia de Rubí i la denunciada s’haurà de presentar els propers dies quan sigui requerida a tal efecte.
Denunciada per quadruplicar la taxa d'alcoholèmia
Societat
La dona, veïna de Bellaterra, portava la seva filla de set anys al seient posterior i tenia la ITV del vehicle caducada
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i mitjans Viladecavalls viurà cinc dies de Festa Major amb concerts, ball i música al carrer Redacció
-
Societat Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa Redacció
-
Vida offline La comarca més exitosa de la selectivitat: tres de les cinc millors notes de Catalunya Gerard Mira
-
Publicat el
28 de gener de 2014 a
les 17:56
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
