Estava passejant quan va veure com dues persones havien entrat en l'estació transformadora elèctrica ubicada al carrer de Sant Sebastià, al barri del Segle XX, i li havien causat diversos danys. I no es va quedar quiet. Mentre avisava dels fets a la Policia Municipal amb dificultats a causa de la cobertura i del nerviosisme, va decidir seguir els dos individus que havia vist.
Els agents policials van poder comprovar els danys, els quals es van produir a l'interior de l'estació. Havien destrossat un quadre elèctric, el que suposava segons va informar la companyia de serveis, un cost de mil euros.
Però a més, com a conseqüència d'aquest acte vandàlic, es va ocasionar un tall de subministrament de la llum que va afectar a una part important d'habitatges de la zona. Els agents van arribar al lloc ressenyat pel veí i aquest els va assenyalar per on havien marxat els causants dels danys, i els va poder facilitar una descripció acurada. La dotació va fer una cerca per la zona fins a localitzar-los al carrer Sant Sebastià amb Baldrich. Fins allà també hi va anar una patrulla dels Mossos. Els agents van detenir als dos individus, els quals van ser reconeguts pel testimoni, i van ser traslladats a Prefectura.
Destrossen una estació elèctrica i deixen desenes de veïns sense llum
Dos individus ocasionen danys a una centraleta del barri del Segle XX
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de setembre de 2012 a les 18:52
Et pot interessar
-
Societat Cent persones amb dificultats d'inserció laboral treballaran un any a Terrassa
-
Societat Terrassa organitza la 14a edició de la Mostra del Coneixement
-
Societat Una manifestació i un programa d'activitats per reivindicar l'Orgull LGTBiQ+ a Terrassa
-
Societat El Vallès Occidental, la tercera comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental