La Policia Municipal va detenir dimecres a la nit una persona acusada de diversos delictes. Els fets van passar a la plaça de la Font Soleia quan un participar va alertar que s'estava produïnt una discussió entre dues persones en estat etílic a la via pública. Quan els agents van arribar van localitzar només a una de les parts implicades la qual els va informar que l'altre individu havia marxat del lloc. Abans però havia entrat a casa seva i li havia ocasionat danys a la porta, a més de llençar el seu gos pel balcó. Malgrat l'impacte, l'animal no presentava lesions greus. La presumpta víctima va manifestar que no interposaria denúncia.
Una hora més tard, ja passades les dotze de la mitjanit, la Policia va rebre una altra trucada manifestant que la mateixa persona, en actitud agressiva, havia tornat al lloc. Sembla que havia rebentat la porta d'entrada del bloc de pisos i posteriorment la porta de l'habitatge on anteriorment havia ja causat danys.
Els agents van arribar a temps per poder intervenir. Van detenir la persona que havia irromput a l'edifici per un delicte de robatori amb violència i intimidació, danys i maltractament d'animals mentre que l'altre va ser atesa pels serveis d'emergència per diverses lesions i contusions.
Després de realitzar l'acte de documentació de danys, la dotació va observar que dins del domicili hi havia 19 plantes de marihuana, un llum i un ventilador. Amb aquests elements, els agents van denunciar a la víctima de l'agressió per un delicte contra la salut pública.
Detenen un home per robatori, danys i maltractament d'animals
Societat
L'individu va agredir la víctima i li va llençar el gos pel balcó | La Policia va trobar 19 plantes de marihuana dins del domicili on van passar els fets
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
Publicat el
04 de juliol de 2015 a
les 17:16
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
