Un agent de la Policia Municipal de Sabadell fora de servei va informar la Policia Municipal de Terrassa, aquest dijous a un quart de sis de la tarda, que havia vist una persona trencant els vidres d’un pàrquing situat al carrer del Doctor Pearson, davant de la Plaça Catalunya.
Tres dotacions del cos es van desplaçar fins al lloc dels fets i van localitzar el presumpte autor dels fets. Els agents el van detenir per un delicte de danys. Els desperfectes, segons la policia, estan valorats en més de 400 euros.
Detingut a Terrassa per trencar els vidres d'un pàrquing
Societat
El valor dels desperfectes superava els 400 euros
ARA A PORTADA
-
Política Terrassa invertirà prop de 10 milions d'euros per modernitzar els equipaments educatius Redacció
-
-
Política Terrassa constitueix les dues primeres comunitats energètiques per abastir 150 famílies Redacció
-
-
Successos Dues persones denunciades i 25 identificades a Terrassa en un dispositiu contra l'incivisme al barri de Sant Pere Nord Redacció
Publicat el
30 d’abril de 2021 a
les 14:00
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
