Els Mossos d'Esquadra van detenir dissabte, 13 de febrer, un home de 24 anys, veí de Rubí i de nacionalitat peruana, pels delictes de conduir sota els efectes de begudes alcohòliques, per conduir sense haver obtingut mai permís o llicència i per resistència i desobediència a agents de l'autoritat.
Els fets van succeir cap a dos quarts de deu del matí quan el vehicle del detingut va sortir de la calçada a la C-58, a l'altura de Sant Quirze del Vallés, i va provocar danys a la tanca de protecció. En arribar al lloc, els Mossos d'Esquadra van trobar l'automòbil abandonat al mig de la via, la qual cosa provocava un risc greu per a la circulació. Un testimoni va explicar als agents que el conductor havia fugit a peu en veure un cotxe de la policia local de Sant Quirze del Vallés.
A continuació, els mossos van localitzar el conductor, el qual caminava per l'autopista, i van demanar-li que s'aturés, però va fer cas omís de les indicacions dels agents fins que van poder aturar-lo. En un primer moment, l'home va explicar-los que acabava de trucar al 112 per denunciar que tres persones d'origen magrebí li acabaven de sostreure el vehicle.
No obstant això, finalment va reconèixer que ell era el conductor de l'automòbil accidentat, però que no tenia carnet de conduir. Els agents van fer-li les proves d'alcoholèmia i el resultat va ser positiu: 0,73 mg/l en aire expirat.
El detingut, sense antecedents policials, va passar a disposició judicial l’endemà davant el jutjat en funcions de guàrdia de Sabadell, el qual va decretar la seva llibertat.
Detingut un conductor begut i sense carnet després d'accidentar-se a la C-58
Societat
L’arrestat va explicar als mossos que uns homes li havien robat el vehicle i l’havien estavellat
ARA A PORTADA
-
Societat Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal Redacció
-
Societat Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa Redacció
-
Vida offline La comarca més exitosa de la selectivitat: tres de les cinc millors notes de Catalunya Gerard Mira
-
-
Societat Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat Redacció
Publicat el
16 de febrer de 2016 a
les 18:17
Actualitzat el
16 de febrer de 2016 a les
18:22
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
-
Societat
Terrassa prohibeix l'adopció de gats negres fins que passi Halloween
