Aquest dimarts, al voltant de les 18 h, una dotació la Policia Municipal de Terrassa va rebre l'avís per part de la Policia Nacional de la possible ocupació d'un immoble al carrer de la Poetessa Caparà.
Ràpidament, una dotació de la Policia Municipal va acudir al lloc dels fets, on va localitzar dos individus que es van negar a col·laborar i van oferir resistència, produint lesions a un dels agents. Davant l'actitud hostil i violenta, van ser detinguts.
Un dels arrestats va ser traslladat a l'Hospital Universitari MútuaTerrassa, en ús dels seus drets, mentre que l'altre va ser traslladat a dependències policials. El propietari de l'habitatge, per la seva banda, va rebre la citació corresponent per a denunciar els fets.
Dos detinguts per lesionar un policia en el desocupament d’un habitatge a Terrassa
Els fets van tenir lloc aquest dimarts a la tarda al barri de Sant Pere
Publicat el 15 de gener de 2020 a les 20:00
Et pot interessar
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
-
Societat
Terrassa prohibeix l'adopció de gats negres fins que passi Halloween
-
Societat
Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes
