Dues persones han resultat ferides a Terrassa en desplomar-se un ascensor. Els fets van passar aquest dijous a les 15.30 hores de la tarda en un habitatge unifamiliar al carrer del Sometent Castella, a tocar de l'avinguda Béjar.
Fins al lloc van acudir tres dotacions de Bombers, quatre unitats del SEM i una dotació de la Policia Municipal, que van comprovar que a l’interior de l’ascensor hi havia dues persones i que aquest hauria baixat de cop. Totes dues persones van ser traslladades a l’Hospital Universitari MútuaTerrassa per possibles fractures a les cames.
La Policia Municipal ha realitzat un informe de l’ascensor, el qual es traspassarà als departaments corresponents per verificar l'estat i documentació de l’aparell, així com les possibles causes de l’accident.
Dues persones ferides a Terrassa en desplomar-se un ascensor
L'aparell va baixar dos pisos de cop causant-los fractures a les cames
Publicat el 24 de setembre de 2021 a les 16:51
Actualitzat el 24 de setembre de 2021 a les 16:57
Et pot interessar
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
-
Societat
Terrassa prohibeix l'adopció de gats negres fins que passi Halloween
-
Societat
Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes
