La matinada del diumenge la Policia Municipal va aturar un vehicle perquè havia comès una infracció de trànsit. Quan l'agent va demanar la documentació a la conductora va poder observar com aquest presentava símptomes evidents de conduir sota els efectes de begudes alcohòliques. Però quan els agents la van informar que havia de realitzar la prova d'alcoholèmia, la conductora s'hi va negar, va posar el cotxe en marxa i va fugir.
La dotació va poder interceptar al vehicle, després de diversos minuts de persecució, al carrer del Periodista Grané. Aleshores van procedir a la seva detenció, perquè també van comprovar que no tenia permís de conduir. Però la tasca no va ser fàcil ja que la conductora es va mostrar agressiva fins al punt de lesionar a un dels agents que intentaven reduir-la.
Finalment van poder-la traslladar a Mútua per realitzar-li el reconeixement mèdic i les proves d'alcoholèmia abans de portar-la a prefectura. També va haver de ser atès l'agent, que en el moment de la detenció va patir ferides a una de les mans. El vehicle va quedar immobilitzat per egarvia que el va desplaçar fins a la seva base.
Dura de pelar
Detinguda una dona per conduir beguda, sense carnet, per intentar fugar-se i per agredir un dels agents policials
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de juliol de 2012 a les 19:45
Et pot interessar
-
Societat Milers de persones gaudeixen de la Festa Major de Terrassa 2025
-
Societat Presó pel veí de Terrassa que volia matar Pedro Sánchez
-
Societat Extingit l'incendi agrícola del Pla del Bonaire
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Terrassa
-
Societat Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang
-
Societat Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves