El barri de Ca n'Aurell guanya 32 places d'aparcament

Els treballs de reordenació del carrer Volta i la plaça Sant Oleguer, que començaran demà, permetran guanyar espai

Publicat el 16 de març de 2011 a les 18:27
A finals d’aquesta setmana el barri de Ca n’Aurell disposarà de 32 places més d’aparcament públic. L’Ajuntament de Terrassa, a través del servei de Mobilitat, executarà una reordenació de l’estacionament al carrer de Volta i a la plaça de Sant Oleguer que permetrà crear les noves places. Els treballs de senyalització començaran demà i es preveu que durin dos o tres dies si les condicions climatològiques són favorables.

El carrer de Volta, entre l’avinguda d’Àngel Sallent i el carrer de Faraday, que fins avui ha estat de doble sentit, demà passarà a ser de sentit únic (amb direcció est). D’aquesta manera s’allibera espai per a crear 25 places en semibateria (amb els cotxes formant un angle de 45 graus) a la vorera esquerra.

A la plaça de Sant Oleguer es guanyen set places. En una de les tres bandes del triangle que forma la plaça, l’amplada de la calçada fa possible passar d’aparcament en línia a aparcament en semibateria. Els altres dos costats romanen com a aparcament en línia.