El pròxim cap de setmana s'efectuarà un canvi de sentit en la circulació del carrer del Doctor Pearson en el seu tram comprès entre la carretera de Castellar i l'avinguda de Barcelona de Terrassa. El tram de carrer passarà en un vial de sentit únic de circulació, en direcció a la carretera de Castellar.
La reordenació millorarà la seguretat viària de la zona i permetrà aprofitar aprofitar l’espai lliure que deixa el sentit únic per alliberar un espai de la calçada i ampliar la zona per als vianants a la vorera nord.
Les obres començaran aquest dijous i també s'aprofitarà per reordenar la zona blava. S'incrementaran en deu, el número de places passant de 30 a 40 espais d'aparcament en el tram de carrer afectat.
El carrer del Doctor Pearson serà de sentit únic
Afecta al tram de carrer comprès entre la carretera de Castellar i l'avinguda de Barcelona | El canvi de sentit s'efectuarà a partir d'aquest cap de setmana
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de febrer de 2018 a les 16:58
Actualitzat el 13 de febrer de 2018 a les 17:16
Et pot interessar
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes
-
Societat
El Consorci Sanitari de Terrassa trenca el silenci després del cas del suïcidi a l'Hospital
-
Societat
Les ajudes al lloguer exclouen una de cada sis noves llars de Terrassa
-
Societat
Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat
El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
