El director del Conservatori Municipal de Música va trucar la Policia Municipal aquest dimarts a la tarda. Segons el responsable de l'equipament darrerament estant patint actes vandàlics al centre. Així, recentment s'han trobat diverses ampolles de vidre al terrat que podrien caure a la via pública i ser un perill pels vianants.
El director va informar que presentaria denúncia al respecte i que gestionarien la neteja a través de la seva assegurança. En la visita realitzada pels agents al terrat, van localitzar diverses ampolles trencades i una encara sencera a la teulada d'uralita.
El Conservatori de Música de Terrassa, víctima d'actes vandàlics
El director del centre municipal alerta la Policia de la presència de l'aparició d'ampolles de vidre al terrat de l'edifici
Ara a portada
Publicat el 07 d’octubre de 2015 a les 16:10
Et pot interessar
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any
-
Societat La fira de vins «El Vapor del vi» celebra la primera edició a Terrassa