La bona acollida que va tenir l’any passat s’ha repetit i Mans Unides ha tornat a triomfar amb el Music Van Market, que va tenir lloc divendres, 27 de maig, a la plaça de l’Ajuntament, i on s’han recollit un total d’11.700 euros, informa Matadepera.cat.
L’esdeveniment solidari, que va començar a la tarda i es va allargar fins a les 2 de la matinada, va comptar amb més foodtrucks que l’any passat, en els quals es van poder degustar diverses especialitats gastronòmiques.
També hi va haver nombroses botigues que van muntar parades al carrer i es va poder aprendre a ballar swing amb els Swing Troopers. També hi va haver ball amb l’Orquestra Banda Puig. Aquest any, a més a més, hi va haver una carpa a on la gent es va poder fer “selfies” durant tota la jornada.
El Music Van Market de Matadepera recull 11.700 euros
L’esdeveniment solidari, que va començar a la tarda i es va allargar fins a les 2 de la matinada, va comptar amb més foodtrucks que l’any passat
Ara a portada
Publicat el 24 de juny de 2016 a les 16:07