La bona acollida que va tenir l’any passat s’ha repetit i Mans Unides ha tornat a triomfar amb el Music Van Market, que va tenir lloc divendres, 27 de maig, a la plaça de l’Ajuntament, i on s’han recollit un total d’11.700 euros, informa Matadepera.cat.
L’esdeveniment solidari, que va començar a la tarda i es va allargar fins a les 2 de la matinada, va comptar amb més foodtrucks que l’any passat, en els quals es van poder degustar diverses especialitats gastronòmiques.
També hi va haver nombroses botigues que van muntar parades al carrer i es va poder aprendre a ballar swing amb els Swing Troopers. També hi va haver ball amb l’Orquestra Banda Puig. Aquest any, a més a més, hi va haver una carpa a on la gent es va poder fer “selfies” durant tota la jornada.
El Music Van Market de Matadepera recull 11.700 euros
Societat
L’esdeveniment solidari, que va començar a la tarda i es va allargar fins a les 2 de la matinada, va comptar amb més foodtrucks que l’any passat
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i mitjans Viladecavalls viurà cinc dies de Festa Major amb concerts, ball i música al carrer Redacció
-
Societat Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa Redacció
-
Vida offline La comarca més exitosa de la selectivitat: tres de les cinc millors notes de Catalunya Gerard Mira
-
Publicat el
24 de juny de 2016 a
les 16:07
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
