El CN Terrassa va empatar a set a la piscina del CE Mediterrani en partit corresponent a la vintena jornada de la Lliga Nacional Divisió d’Honor masculina de waterpolo. El conjunt de Dani Nart va reaccionar a la perfecció a l’arrencada fulminant de l’equip del barri de Sants i, fins i tot, va gaudir d’ocasions per endur-se el triomf.
El punt sumat, però, és positiu, ja que manté els egarencs en el segon lloc a falta de dues jornades per concloure la fase regular. El Natació, a més, manté els dos punts de marge respecte al CN Mataró, que també va empatar a set contra el Sant Andreu.
Com en el matx de quarts de final de la Copa del Rei, el Mediterrani va començar amb més intensitat i va dominar els primers quatre minuts de partit. Aguiran va inaugurar el marcador als tres minuts de joc. Tot seguit, Yáñez i Dani González van enfilar l’electrònic fins al 3 a 0. Afortunadament, els terrassencs van treure’s el son de les orelles immediatament i van poder restablir l’equilibri abans del final del primer període.
Óscar Carrillo va aturar l’allau. Poc després, Abraham Alcaide va aprofitar una acció en home de més per marcar el 3 a 2. Una altra situació en superioritat numèrica va permetre Ricard Alarcón batre novament Tébar. A partir del segon quart, el matx va esdevenir un estira-i-arronsa en què van sobresortir les defenses d’ambdós conjunts. Hodaly, en home de més, va tornar a avançar els locals. Quatre minuts després, Alarcón va empatar. Els de Marc Comas van encadenar un parcial de 2 a 0 just abans del descans de la mà de Carabí i de Ferrer (6-4). La resposta del Natació va arribar a la represa.
Els de Dani Nart van situar-se per primer cop per davant gràcies un parcial de 0 a 3. Carrillo, en superioritat numèrica, va marcar el cinquè. Dos minuts més tard, Donat Galeev va igualar a sis. A vint-i-sis segons del final del tercer quart, Óscar Aguilar va assolir el 6 a 7 en culminar una acció en superioritat. Al límit de la botzina, Dani González va replicar per part barcelonina (7-7). En el darrer quart, el marcador ja no es va moure, tot i que ambdós equips van gaudir d’oportunitats per desfer l’empat. Iñaki Aguilar va fer una gran intervenció en aturar un tir a boca de canó de l’equip del barri de Sants. En l’últim atac, el Natació va gaudir d’una possessió en home de més, però el tir de Jordi Pérez va topar amb els braços dels defensors del Mediterrani.
El Natació Terrassa treu un empat amb el Mediterrani
Els egarencs se sobreposen a un mal inici i es mantenen al segon lloc
Publicat el 07 d’abril de 2014 a les 17:14
Et pot interessar
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
-
Societat
Terrassa prohibeix l'adopció de gats negres fins que passi Halloween
-
Societat
Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes
