En un partit que era clau per donar tranquil·litat al Terrassa FC i la seva afició, els egarencs no van estar a l'alçada. L'Estadi Olímpic va acollir aquest dimecres a la nit l'enfrontament entre el conjunt de Jose Luis Duque i l'Ascó, rival directe en la taula classificatòria.
Els vermells van veure com un solitari gol d'Andreu Guiu al minut 86 els feia perdre tres punts necessaris i, sobretot, suposava una nova galleda d'aigua freda per als egarencs que no aixequen cap. A més, de cara el partit d'aquest diumenge (a les 12h contra el Vilafranca), Duque no podrà comptar amb Óscar Hernando, expulsat amb vermella directe.
Mala peça al teler per un Terrassa que se situa en dissetena posició -a només una plaça de la zona de descens- amb 30 punts (cinc més que el Rubí). El balanç de victòries i derrotes és preocupant ja que els homes de Duque només han sumat 9 victòries per 16 derrotes. En les cinc darreres jornades només s'ha aconseguit sumar un puntet de la visita a l'Estadi del Sabadell B.
El Terrassa FC es deixa tres punts i alguna cosa més davant l'Ascó
Societat
El conjunt de Jose Luis Duque no aixeca cap i encaixa una nova derrota (0-1), la quarta consecutiva
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de març de 2016 a
les 09:57
Actualitzat el
04 de març de 2016 a les
10:05
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
