Dos contenidors incendiats van obligar els bombers a fer una sortida a les dues de la matinada a l'Abat Marcet. El particular que els havia avisat per telèfon explicava que dos individus, un amb samarreta blanca i l'acompanyant, eren els autors del foc.
El de la samarreta, que era calb, havia usat un encenedor mentre el seu acompanyant s'orinava sobre les deixalles. Tot i que es van poder apagar les flames, el contenidor de cartró va quedar inservible.
Un dels detinguts tenia pendent una ordre de recerca, detenció i ingrés a la presó. Per acabar-ho d'adobar, duia 0,5 grams d'haixix.
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de juliol de 2012 a
les 17:53
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
