
L'entorn de la serra de Port del Comte a la comarca del Solsonès ha estat testimoni de la quarta i darrera cursa de la VI Copa catalana de raquetes de Neu 2013. Els participants havien de recórrer una distància de nou quilòmetres amb un desnivell aquesta vegada positiu de 430 metres. Es dóna la circumstancia que en aquesta jornada les condicions meteorològiques eren òptimes, sense aire ni fred extrem.
En una cursa molt ràpida motivada pel seu recorregut i les condicions meteorològiques, la Unió Atlètica Terrassa es proclamava campió absolut per equips en sumar 2.101 punts, seguits a gran distància pel ASS.ESP. MOUNTAIN RUNNERS DEL BERGUEDÀ, amb 1129 punts, i el CLUB EXCTA. UECANOIA amb 623 punts. En la prova hi van participar 24 entitats de tot Catalunya.
En la faceta individual, els veterans van acaparar el podi veterà i així Pere Fàbregas va ser el campió veterà i setè de la general, seguit pels seus companys, David Aragonzillo, segon veterà i vuitè de la general, Cèsar Avellaneda, tercer veterà i desè de la general, Alberto Praga, quart veterà i dotzè de la general, Isaac Torija, tretzè de la general i Ferrand Serred cinquè veterà i setzè de la general. Cal destacar lèèxit d'Anna Martínez, tercera de la general, acompanyada per Laia Martínez, setena de la general i de Mónica Ardid, vuitena general.
El proper cap de setmana es disputarà el campionat d'Espanya de raquetes de neu i un grup important d'atletes de la secció de la U.A.T serà a la línea de sortida.