Els Minyons de Terrassa obriran plaça la diada de Sant Fèlix

La Colla Vella, la Joves i els Castellers de Vilafranca completen el cartell d'una de les diades més importants del calendari casteller

Publicat el 28 d’agost de 2018 a les 17:41
Els Minyons de Terrassa obriran plaça la Diada de Sant Fèlix de Vilafranca del Penedès del pròxim 30 d'agost, per davant de la Colla Vella dels Xiquets de Valls, la Colla Joves dels Xiquets de Valls i la colla amfitriona, els Castellers de Vilafranca, que tancaran cadascuna de les rondes de la diada. Ja fa dies que els malves assagen els castells que portaran a Vilafranca aquest dijous. 
  L'ordre de les actuacions s'ha fixat aquest dilluns per sorteig i, com ja està establert des de fa dos anys, condicionat a la ubicació de les colles a plaça perquè les que estan de costat no actuïn mai seguides i es pugui garantir així un ritme àgil i reduir al màxim la durada de la jornada. Un any més el cartell de la diada de Sant Fèlix és un dels més potents del món casteller, amb quatre de les colles punteres del país.