El sènior masculí de waterpolo del Club Natació Terrassa ha desenvolupat aquest matí el primer entrenament de la pretemporada 2015-2016. El tècnic Dani Nart no compta encara amb tots els integrants de la plantilla, que s’aniran incorporant progressivament durant la setmana i el proper dilluns.
Tres d’ells, Álvaro Granados, Agustí Pericas i Xavi Serra, s’estan exercitant amb la selecció espanyola de cara al Campionat del Món Júnior Sub’20, que se celebrarà a Almaty (Kazakhstan) del 4 al 12 de setembre. Rejoveniment El Natació 2015-2016 presentarà cinc cares noves, totes elles procedents de les categories inferiors.
Es tracta de cinc waterpolistes de futur que van mostrar la seva qualitat als Jocs Europeus de Bakú, on van penjar-se la medalla de plata amb la selecció espanyola juvenil. El club, doncs, fa una aposta per la pedrera, una característica distintiva de l’entitat al llarg de la seva història, per tal de cobrir la marxa de jugadors tan importants com Iván Gallego, Sergi Mora i Rubén de Lera. Álvaro Granados, Àlex de la Fuente, Jordi Chico i el porter Oriol Albacete, tots ells nascuts el 1998, i Oriol Rodríguez, nascut el 1999, ocuparan un lloc en el planter del sènior masculí, juntament amb el gruix de waterpolistes que van aconseguir la fita d’acabar en primer lloc la fase regular de la Lliga Nacional Divisió d’Honor la temporada passada.
Nou format de la Supercopa d’Espanya
El conjunt de Dani Nart debutarà oficialment en la Supercopa d’Espanya, que tindrà lloc entre el 24 i el 26 de setembre i que estrenarà un nou format. La competició aplegarà sis equips, el campió de Lliga i el finalista de Copa, l’Atlètic- Barceloneta i el Mataró Quadis, que accediran directament a semifinals, i el segon, tercer, quart i cinquè classificat de la lliga, que s’enfrontaran en una eliminatòria prèvia. El Natació tindrà com a rival el Mediterrani, mentre que el Sabadell i el Canoe disputaran l’altra eliminatòria.
En marxa el sènior masculí de waterpolo del CN Terrassa
El tècnic Dani Nart no compta encara amb tots els integrants de la plantilla
Publicat el 25 d’agost de 2015 a les 16:24
Actualitzat el 25 d’agost de 2015 a les 16:56
Et pot interessar
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
-
Societat
Terrassa prohibeix l'adopció de gats negres fins que passi Halloween
-
Societat
Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes
