Engega el segon concurs 'Del mercat a la taula'

La campanya per promocionar els mercats municipals demana als clients que hi participin amb les seves millors receptes

Publicat el 05 de maig de 2010 a les 23:06
Els clients dels mercats municipals de la Independència i Sant Pere podran demostrar el seu art culinari en un nou concurs que s'engega en el marc de la segona edició de la campanya Del mercat a la taula.

L'objectiu de la iniciativa és el de promoure els mercats municipals com a referents de compra saludable i de consum responsable.

En aquesta ocasió, el concurs està centrat en les receptes de baix cost, amb l’objectiu d’aportar solucions en la cuina diària mitjançant receptes o menús econòmics i saludables. Les receptes guanyadores formaran part del llibre Del mercat a la taula que es distribuirà gratuïtament a través de les parades del mercat a partir del gener del 2011.

Aquesta iniciativa està organitzada conjuntament pel Servei de Comerç i Mercats de l’Ajuntament de Terrassa, les associacions de comerciants dels mercats municipals de la Independència i de Sant Pere i l'Oficina de Mercats i Fires Locals de la Diputació de Barcelona.

Aquest dimecres s’ha iniciat la distribució dels materials de la campanya (calendaris, tríptics i un full informatiu) entre els paradistes dels mercats municipals de la Independència i Sant Pere. Les persones interessades podran aportar les seves receptes fins al 29 de maig als punts informatius instal·lats en cada recinte. A partir de juny s’iniciarà la selecció, amb la previsió de fer el lliurament de premis el pròxim mes de juliol.

La primera edició d'aquesta campanya es va desenvolupar al llarg de l'any 2008 i va finalitzar amb l'edició d'un llibre amb les receptes premiades, amb un tiratge de 900.000 exemplars per a la província de Barcelona. Van participar en la campanya 57 municipis amb un total de 125 mercats municipals on es van registrar més de 6.500 receptes. A Terrassa van participar el Mercat municipal de la Independència i el Mercat municipal de Sant Pere.