Ensurt dimecres a la tarda al barri de Ca n'Anglada després de detectar un incendi en un habitatge. Una trucada al telèfon d'emergències 112 va informar que havia cremat un quadre elèctric d'un edifici situat a la plaça del Treball de Terrassa.
Fins al lloc del fet es van desplaçar tres dotacions de la Policia Municipal juntament amb Bombers que van treballar en l'extinció del foc.
L'incendi es va iniciar precisament en el quadre de llums però cap persona va resultar ferida i es va poder extingir el foc sense més problemes.
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de març de 2022 a les 14:53
Et pot interessar
-
Societat Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
-
Societat L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
-
Societat L'Ajuntament millorarà l'accessibilitat de cinc encreuaments de Terrassa
-
Societat On refrescar-se a Terrassa? El parc urbà que travessa la ciutat com un riu verd
-
Societat L'Ajuntament netejarà i desbrossarà un tram urbà del torrent Mitger aquesta la tardor