El responsable d'una botiga ubicada a la plaça Vella va trucar la Policia Municipal aquest dimarts a la tarda. Tenia retingudes a l'establiment tres persones que eren vells coneguts pels treballadors ja que havien furtat en diverses ocasions. Eren dues dones i un home.
Els agents van registrar els presumptes lladres. En l'escorcoll se'ls va trobar unes ulleres de sol en una ronyonera que no eren propietat del comerç i que no les havien pagat; una bosseta amb 1,70gr de marihuana; i diversos objectes de bijuteria furtats d'un altre establiment del centre de Terrassa. En total, entre la bijuteria i les ulleres els objectes robats ascendien a més de 230 euros.
La Policia va traslladar els furtadors a prefectura per confeccionar les corresponents denúncies per una falta de furt.
Enxampats per robar diversos cops la mateixa botiga de la plaça Vella
Societat
Dues dones i un home són denunciats per furtar ulleres de sol i bijuteria després de ser reconeguts pels treballadors com a lladres "habituals"
ARA A PORTADA
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
-
Publicat el
07 d’octubre de 2015 a
les 16:54
Et pot interessar
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
