Sis persones han estat identificades per un intent de robatori en un establiment de roba aquest dilluns dia 10 d'agost a Terrassa. Els fets han tingut lloc a les tres de la tarda a prop del carrer Cisterna, al centre de la ciutat.
Agents de la Policia han aturat aquests sis individus que portaven roba procedent d'una botiga del carrer Major, i que no han pogut acreditar la seva procedència amb una factura. També els han intervingut unes petites alicates.
Un cop els agents s'han dirigit al negoci, la persona encarregada de la botiga ha reconegut les peces per un valor de 271,82 euros.
Els hi han retornat els productes furtats i els agents han acabat obrint actes d'investigació a dues de les persones identificades.
Enxampen sis persones que intentaven robar en un comerç del centre
Els pressumptes delinqüents haurien robat peces de roba amb un valor de 270 euros
Publicat el 11 d’agost de 2020 a les 19:45
Et pot interessar
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
-
Societat
Terrassa prohibeix l'adopció de gats negres fins que passi Halloween
-
Societat
Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes
