L'Ajuntament de Terrassa ja ha publicat les llistes del cens electoral per a les eleccions generals convocades pel pròxim 23 de juliol. El cens es podrà consultar des d'aquest dilluns i fins al pròxim 12 de juny a qualsevol de les Oficines d'Atenció Ciutadana, de manera presencial i individualitzada, i demanant cita prèviament trucant al 010 o a trevés del formulari web. La consulta també es pot fer de manera telemàtica a través de la web municipal.
En cas que es detectin errors o omissions al cens, els ciutadans podran presentar reclamacions a les oficines municipals dins del mateix termini d'exposició, és a dir, fins al 12 de juny. Un cop resoltes les reclamacions per part de l'Oficina del Cens Electoral, es disposarà del cens definitiu.
És imprescindible figurar al cens electoral per poder votar el pròxim 23 de juliol, per això es recomana especialment a les persones que podran votar per primera vegada i aquelles que hagin tingut algun problema en comicis anteriors, que verifiquin les dades.
Ja es pot consultar el cens electoral per als comicis del 23 de juliol
Societat
Es recomana a les persones que puguin votar per primera vegada o que hagin tingut algun problema en comicis anteriors que verifiquin les dades
ARA A PORTADA
-
Política Terrassa invertirà prop de 10 milions d'euros per modernitzar els equipaments educatius Redacció
-
-
Política Terrassa constitueix les dues primeres comunitats energètiques per abastir 150 famílies Redacció
-
-
Successos Dues persones denunciades i 25 identificades a Terrassa en un dispositiu contra l'incivisme al barri de Sant Pere Nord Redacció
Publicat el
05 de juny de 2023 a
les 15:52
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
