Ja han arribat les tempestes a Terrassa

Aquesta tarda ha començat a ploure i el temps inestable es pot mantenir durant tot dissabte

Publicat el 22 de juliol de 2016 a les 16:34
Tal com va anunciar La Torre, aquesta tarda ha arribat la pluja a Terrassa. Després de la intensa calor dels darrers dies, aquest divendres ha arribat el torn dels xàfecs. Les previsions del Servei Meteorològic de Catalunya per a les properes hores indiquen que fins a les 9 del vespre és molt probable que s'allarguin les tempestes.

A Terrassa la pluja ha començat prop de dos quarts de set de la tarda acompanyada de fort vent de xaloc. També els llamps i els trons, encara que llunyans, s'han fet notar.

Igualment, per aquest dissabte és possible que es mantingui el temps inestable, amb força probabilitats de precipitacions. Les temperatures seran suaus i poden caure per sota dels 25 graus.

Cal recordar que Terrassa es trobava en situació de perill per la intensitat de la pluja. Els xàfecs poden anar acompanyats de tempestes i de calamarsa, a més de forts cops de vent.