La 20a edició del saló ExpoVallès tanca les seves portes

 Els organitzadors celebren la bona acollida dels espais ‘low cost’ i automoció

Publicat el 26 d’octubre de 2009 a les 20:39
Centenars de persones han visitat la vintena edició de la fira ExpoVallès, inaugurada el passat divendres. La mostra ha comptat amb la presència d’una trentena d’expositors de diverses empreses de la comarca. Els organitzadors celebren el nombre de visitants, tot i que reconeixen que les vendes han estat clarament condicionades per l’actual crisi econòmica.

Enguany, la fira ha comptat amb dos nous espais: un dedicat a l’automoció i un altre anomenat ‘low cost’, on els visitants han trobat diversos articles amb preus reduïts. Les botigues de roba, amb descomptes de fins al 50 per cent, han estat unes de les més visitades del saló, en especial, l’outlet de la firma Schuss de roba infantil. La directora de botigues de la marca, Olga Salvador, s’ha mostrat molt satisfeta amb les vendes d’aquesta primera experiència al saló. Entre la varietat d’articles de roba, Salvaldor ha destacat l’èxit dels anoracs i la roba d’esquí.

Per primera vegada, també, ExpoVallès ha dedicat un espai a l’automoció, amb la presència de diverses firmes del sector com Peugeot o Ssang Yong, entre d’altres. Els venedors, però, han reconegut que aquest “no és, potser, el millor moment del sector. La majoria de visitants només vol informació”.

Els visitants també han pogut adquirir productes artesanals i autòctons, com ara embotits, carns i pastisseria d’empreses del sector que procedeixen de diversos punts de la geografia catalana i espanyola. Així com una gama de productes dedicats al benestar i la salut. Tot i així, alguns visitants han enyorat una major presència de productes artesanals. Aquest és el cas de Rosa Ponce, que des de fa anys aprofita les ofertes en roba esportiva i alimentació del saló.