La Baixada del Pi de Matadepera es complica

L'organització ha establert que si no hi ha prou gent inscrita per baixar l'arbre a les espatlles es farà amb mitjans mecànics, i que el nombre d'inscripcions queda limitat a 200 persones

Publicat el 11 de gener de 2014 a les 15:07
La grua agafa el gran pi, el 2013 Foto: Joan Manel Oller

La Baixada del Pi de Matadepera de 2014 s'enfronta a un problema, la falta de voluntaris per traslladar l'exemplar-. Fins aquesta setmana, només hi havia una trentena de persones apuntades. La Germandat de la Sant Sebastià fa una crida per a què la gent s'inscrigui.

Tal i com es va anunciar en el seu moment, la Baixada del Pi i el Concurs de Grimpaires de les Festes de Sant Sebastià que han arrencat aquest dissabte són els dos actes que requeriran d’una inscripció prèvia, per tal de resoldre definitivament la situació de responsabilitats jurídiques i penals que es poden derivar de la celebració de les festes.

Pel que fa a la Baixada, les inscripcions es poden fer a la botiga Informatica Matadepera, al carrer Ramon Mias, 10. Cal ser membre de la Germandat de la Sant Sebastià per inscriure’s, quelcom que es podrà fer amb caràcter automàtic a l’abonar 15 euros. En el moment de la inscripció, es lliurarà una armilla que serà personal i intransferible.

L’organització ha establert que si no hi ha prou gent inscrita per baixar el pi a les espatlles es baixarà amb mitjans mecànics, i que el nombre d’inscripcions queda limitat a 200 persones. Pel que fa la Grimpada, els fulls d’inscripció i autorització de menors s’ompliran al mateix dia de la grimpada.