Un premi de 128.401,30 euros ha caigut a Terrassa aquest dimecres amb la Bonolota. L'administració de loteria número 7 de Terrassa ha validat una de les dues butlletes guanyadores del premi de Segona Categoria. L'altra ha estat validada a Gavà, mentre que de Primera Categoria no hi ha hagut cap encertant.
L'administració número 7 de Terrassa es troba situada al carrer de Cervantes, 99, fent cantonada amb el carrer de Sant Llorenç.
La combinació guanyadora del sorteig de Bonoloto d'aquest dimecres està formada pels números: 28-25-39-36-2-48. El complementari és el 43 i el reintegrament el 8.
La Bonoloto deixa un premi de 128.000 euros a Terrassa aquest dimecres
Societat
L'administració número 7 ha validat una butlleta guanyadora de Segona Categoria
ARA A PORTADA
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
-
Publicat el
16 de novembre de 2016 a
les 23:01
Actualitzat el
16 de novembre de 2016 a les
23:15
Et pot interessar
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
